Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk en goed van dienst te zijn.
Heeft u toch een klacht, dan zouden wij het fijn vinden als u deze zo snel mogelijk zou willen melden bij ons, wij zullen dan binnen 14 dagen contact met u opnemen en inhoudelijk reageren
U kunt een e-mail sturen naar info@wijnhandelbasbaan.nl of bellen naar 078 - 612 52 26, dit is het telefoonnummer van de winkel.
Ook kunt u schriftelijk contact opnemen met onze klantenservice.
Ons adres is:
Wijnhandel Bas Baan
Prins Bernhardstraat 1
3331BN Zwijndrecht
Wij zullen u ten alle tijden een bevestiging sturen van de door u ingediende klacht.
Wij doen onze uiterste best uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.
Wanneer u als particulier na contact met ons niet tevreden bent, kunt u, omdat wij gecertificeerd zijn door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg, een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
Deze kunt u indienen op de volgende website: www.sgc.nl.
U kunt als particulier uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org (www.thuiswinkel.org)
Wanneer u als particulier na contact met ons niet tevreden bent, kunt u, omdat wij gecertificeerd zijn door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg, een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
Deze kunt u indienen op de volgende website: www.sgc.nl.
U kunt als particulier uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org (www.thuiswinkel.org)